Tην εργασία τους «3D Modeling: Wander in Unity and Robotic apps in personal health care» παρουσίασαν γεμάτοι χαρά οι μαθητές Λαμπρινός Χατζηιωάννου, Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου, Θοδώρα Παπαδοπούλου, Ηλίας Γουγούσης, Αρσένης Χρίσκος, Μάριος Σπορίδης και Κωνσταντίνος Γκατζώνης του Ομίλου «Ηλεκτρονική μάθηση και Σοβαρό Ηλεκτρονικό παιγνίδι» με επιβλέπουσα καθηγήτρια την Βικτωρία Μυρώνη. Οι μαθητές παρουσίασαν στην 1η συνεδρία της Κεντρικής Σκηνής στο ΝΟΗΣΙΣ την Τρίτη 19/4/2016. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο «3D Modeling: Wander in Unity» με την υλοποίηση ενός τρισδιάστατου παιχνιδιού προσομοίωσης-3D. Εχοντας σαν στόχο την δημιουργία ενός ενδιαφέροντος διαδραστικού παιχνιδιού της κατηγορίας των serious games, που θα δίνει στον παίκτη χρήσιμες πληροφορίες μέσω ενός πρωτοποριακού τρόπου, χρησιμοποιήσαμε την πλατφόρμα ανάπτυξης παιχνιδιών «Unity» και γλώσσα προγραμματισμού την C Sharp. Η εμπειρία για τον χρήστη είναι πιο σημαντική, όταν τα σενάρια αυτά είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, καθώς έτσι μπορεί να μεταφερθεί γρήγορα σε πραγματικές καταστάσεις της καθημερινής ζωής. Το δεύτερο μέρος «Robotic apps in personal health care» αφορά ρομποτικές εφαρμογές στην υγιεία. Υλοποιήσαμε τον ΚηδεΜanager που αποτελείται α) από την φορητή μονάδα, μια συσκευή που κολλάει πάνω στον κηδεμόνα. Αποτελείται από ένα Arduino-UNO που παίρνει ρεύμα από μια μπαταρία των 9V συνδεδεμένο με μια οθόνη LCD, έναν βομβητή (ηχειάκι), 3 κουμπιά και έναν αισθητήρα επαφής από χρωμονικελίνη (ώστε να υπολογίζεται και πόσο σφιχτός είναι ο κηδεμόνας κατά μέσο όρο) που θα προσαρμόζεται στο μεσαίο λουρί του κηδεμόνα β) από την μονάδα συγχρονισμού: Η μονάδα συγχρονισμού (Arduino-MEGA με wifi shield) είναι η συσκευή η οποία έχει αποθηκευμένες τις ρυθμίσεις της φορητής μονάδας έτσι ώστε αν αυτή τεθεί εκτός λειτουργίας να μην χρειάζεται να ξεκινήσει ο χρήστης από την αρχή. Πολλά Συγχαρητήρια στους μαθητές μας!Ακολουθεί το βίντεο Παρουσίασης BINTEO ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ
 

Tags: , , , , , , ,