Προκήρυξη κενής θέσης στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης

Το ΕΠΕΣ του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης προκηρύσσει μία (1) θέση κοριτσιού με κλήρωση για τη Β” Γυμνασίου. Οι ενδιαφερόμενοι γονείς και κηδεμόνες μπορείτε να υποβάλετε αίτηση στο σχολείο από την Τετάρτη Περισσότερα »

Νέες Ώρες Ενημέρωσης Γονέων [2017 - 2018]

Παρακάτω παρουσιάζονται οι ημέρες και ώρες σε εβδομαδιαία βάση που κάθε καθηγητής θα δέχεται τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών στο σχολείο για ενημέρωση της προόδου και φοίτησής τους, αλλά και την ανταλλαγή απόψεων Περισσότερα »

Χαιρετισμός του Διευθυντή του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης

Αγαπητά μας παιδιά, γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, επιθυμώ να σας ευχηθώ μια γόνιμη και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία! Με ιδιαίτερη χαρά αλλά και Περισσότερα »

2ο Βραβείο για την Ιστοσελίδα μας στον 8ο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικών Ιστοτόπων [2017]

Για 2η συνεχή χρονιά, η επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου μας βραβεύεται για την συνολική της εμφάνιση και λειτουργικότητα! Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, την Κυριακή Περισσότερα »

 

Συμμετοχή στο 9ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής «Διά σοβαρών παιχνιδιών μάθηση ?κι όμως μαθαίνουν!»

20170428_083411

Την Παρασκευή 28 Απριλίου 2017, στην κεντρική σκηνή στο ΝΟΗΣΙΣ έγινε στο  9ο Μαθητικό συνέδριο πληροφορικής η παρουσίαση της εργασίας «Διά σοβαρών παιχνιδιών μάθηση ?κι όμως μαθαίνουν!» από τους μαθητές Λαμπρινό Χατζηιωάννου, Θεοδώρα Παπαδοπούλου, Γρηγόρη Καπάλη και Αθηνά-Χριστίνα Κύρου με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ Βικτωρία Μυρώνη. Στην εργασία συμμετείχαν και οι μαθητές  Ι. Δροσσάς και Δ. Μαλλίνης. Ολοι είναι  μαθητές  του ομίλου «Ηλεκτρονική μάθηση και Σοβαρό Ηλεκτρονικό Παιχνίδι (SERIOUSGAMES)» στο  2ο Πειραματικό Γυμνάσιο.

Στοχος της εργασίας η  ανάπτυξη ενός παιχνιδιού προσομοίωσης 3D. Υλοποιήθηκε  ενα διαδραστικό  παιχνίδι με στόχο την εκπαίδευση και τη ψυχαγωγία του χρήστη. Το πρόγραμμα ανήκει στην κατηγορία των serious games. Δίνει στον παίκτη την αίσθηση μιας εικονικής πραγματικότητας με πρωτοποριακού τρόπο. Για την κατασκευή του   χρησιμοποιήσαμε την πλατφόρμα ανάπτυξης παιχνιδιών «Unity» τη γλώσσα προγραμματισμού  C Sharp, καθώς και το Autodesk InfraWorks  για αρχική δημιουργία των υποδομών της πόλης που αργότερα επεξεργαστήκαμε με το Blender.  Πρόκειται για ένα παιχνίδι στο οποίο, ο παίκτης έχει τον έλεχγο  ενός ελικοπτέρου (drone)  και μπορεί να περιηγηθεί σε μία πιστή ψηφιακή απεικόνιση μιας πολης. Πιο συγκεκριμένα θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένα 3rd person παιχνίδι, με δυνατότητα FPS.

Επίσης μέσα από μια προσομοίωση δείξαμε την ασφαλή πλοήγηση μέσω SeriousGames(2oβίντεο).

Συγχαρητήρια στα παιδιά!!! Ο επαγγελματισμος που εδειξαν τοσο στο developmentτης εργασίας ,όσο και στην παρουσίαση της ηταν εντυπωσιακός για την ηλικία τους !

Για να δειτε το βίντεο της παρουσίασης πατήστε εδώ https://youtu.be/ft3YL5iZ0ls  Για το τέλος του 2ου βίντεο της παρουσίασης πατήστε εδώ https://youtu.be/bJ4ZnZEbO1U

20170428_102503 20170428_102527 20170428_102643 20170428_102555 20170428_102747 20170428_102823 20170428_102942 20170428_102835 20170428_103507 20170428_103158 20170428_083411

What are you working on?