Στο πλαίσιο του
μαθήματος Πληροφορικής της Β΄ Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2014-2015, ασχοληθήκαμε με την εκμάθηση του προγραμματιστικού περιβάλλαντος
Scratch και οι μαθητές εισήχθησαν σε πιο πολύπλοκες αλγοριθμικές έννοιες και λειτουργίες του Scratch.
Στόχος της τελικής ατομικής τους εργασίας, ήταν η δημιουργία μιας
διαδραστικής ιστορίας (interactive storytelling) στην οποία έπρεπε να τηρούνται ορισμένες βασικές προϋποθέσεις, όπως π.χ. ο χρήστης να έχει τη δυνατότητα να πάρει τουλάχιστον 2 αποφάσεις κατά τη διάρκεια της ιστορίας, ενώ βάση των απαντήσεων του, η ιστορία θα πρέπει να καταλήγει σε τουλάχιστον 2 διαφορετικά σενάρια.
Μερικές από τις διαδραστικές ιστορίες των μαθητών μπορείτε να τα δείτε παρακάτω.
Μια μικρή ιστορία…
(της Ειρήνης Π.)
http://scratch.mit.edu/projects/50227690/
Μπομ Ο Σφουγγαράκης
(του Νίκου Κ.)
http://scratch.mit.edu/projects/47524300/
The Frozen story
(της Δέσποινας και Μαρίας Ν.)
http://scratch.mit.edu/projects/52458424/
Το Κάστρο…
(του Νικόδημου Π.)
http://scratch.mit.edu/projects/50228064/
Time travel story
(του Κωνσταντίνου Γ.)
http://scratch.mit.edu/projects/47524342/#player
Μήν διστάσετε να αφήσετε κάποιο μήνυμα για τις ιστορίες των παιδιών!
🙂
Tags: 2014-2015, Scratch, Εργασίες Μαθητών, Πληροφορική