Στο πλαίσιο του μαθήματος Πληροφορικής της Β΄ Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2014-2015, ασχοληθήκαμε με την εκμάθηση του προγραμματιστικού περιβάλλαντος Scratch και οι μαθητές εισήχθησαν σε πιο πολύπλοκες αλγοριθμικές έννοιες και λειτουργίες του Scratch. Στόχος της τελικής ατομικής τους εργασίας, ήταν η δημιουργία μιας διαδραστικής ιστορίας (interactive storytelling) στην οποία έπρεπε να τηρούνται ορισμένες βασικές προϋποθέσεις, όπως π.χ. ο χρήστης να έχει τη δυνατότητα να πάρει τουλάχιστον 2 αποφάσεις κατά τη διάρκεια της ιστορίας, ενώ βάση των απαντήσεων του, η ιστορία θα πρέπει να καταλήγει σε τουλάχιστον 2 διαφορετικά σενάρια. Μερικές από τις διαδραστικές ιστορίες των μαθητών μπορείτε να τα δείτε παρακάτω.

Μια μικρή ιστορία…

(της Ειρήνης Π.)

http://scratch.mit.edu/projects/50227690/

Μπομ Ο Σφουγγαράκης

(του Νίκου Κ.) http://scratch.mit.edu/projects/47524300/

The Frozen story

(της Δέσποινας και Μαρίας Ν.)

http://scratch.mit.edu/projects/52458424/

Το Κάστρο…

(του Νικόδημου Π.) http://scratch.mit.edu/projects/50228064/

Time travel story

(του  Κωνσταντίνου Γ.) http://scratch.mit.edu/projects/47524342/#player   Μήν διστάσετε να αφήσετε κάποιο μήνυμα για τις ιστορίες των παιδιών! 🙂
 

Tags: , , ,